وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به بروز اختلال در شبکه بانکی کشور اعلام کرد که به اپراتورهای تلفن ثابت و همراه دستور داده شده تا زمان عادی شدن شرایط، از قطع خدمات مشترکان به دلیل عدم پرداخت قبوض خودداری کنند.

ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که در پی ایجاد اختلال در سامانه‌های پرداخت و شبکه بانکی کشور، با اپراتورهای تلفن ثابت و همراه برای قطع نکردن خدمات به دلیل پرداخت نشدن قبوض هماهنگی صورت گرفته است.

    شرکت انفورماتیک دلیل قطع خدمات مبتنی بر کارت بانک‌ها را اعلام کرد

به گفته او تا زمان رفع کامل اختلالات بانکی و بازگشت شرایط به حالت عادی، هیچ‌کدام از اپراتورها حق قطع خدمات، خطوط تلفن یا اینترنت مشترکان را به دلیل بدهی یا عدم پرداخت قبوض نخواهند داشت.